sabato 23 aprile 2011

Easter 2011: Bringing the Risen Jesus to the streets of the world

This greeting from Maria Voce invites us to make a renewed commitment in our life in order to give witness. From focolare.org/
“Dearest all, the Good News that we are still called to live today is that Jesus is risen and is alive in our midst through our mutual love. The evangelical message of 2,000 years ago is still relevant today and draws us all into a new commitment in life and giving witness.
The wish that I would like to reach each one of our large family everywhere is to always walk with Him, the Risen One, through the streets of the world.”
Maria Voce
Maria Voce (Emmaus), nella Pasqua 2011, invita tutti ad un rinnovato impegno di vita e di testimonianza per portare la Resurrezione nel mondo. Da focolare.org
«Carissimi tutti e tutte, la buona notizia che anche oggi siamo chiamati a dare è che Gesù è Risorto ed è vivo in mezzo a noi per l’amore scambievole. È l’evangelizzazione di duemila anni fa ma sempre attuale che ci coinvolge tutti in un impegno nuovo di vita e di testimonianza.
L’augurio che vorrei giungesse ad ognuno della nostra grande famiglia è di camminare sempre con lui Risorto per le strade del mondo».

Nessun commento:

Posta un commento